Kako prodati proizvod ili uslugu

Kako prodati proizvod ili uslugu?

Uvod u Copywriting i Content writing

 

Kako prodati proizvod ili uslugu, često je pitanje poduzetnika. Odgovor je u pisanju.

Piši, piši mi…a nije pjesma poznatog benda.

U marketingu želimo pozornost naše publike do samoga kraja. Komunicirajte sa svojom publikom, onako sa stilom. Pišite.

Content writing i Copywriting dvije su ključne komponente učinkovite komunikacije. Content writing usredotočen je na pružanje vrijednog i informativnog sadržaja, dok je Copywriting pisanje oglasa ili reklamnih kampanja, a usmjeren je na uvjeravanje i privlačenje pažnje publike. Zaronimo dublje u razumijevanje ova dva načina pisanja.

Razlika Content writinga i Copywritinga

Content writing uključuje stvaranje zanimljivog i relevantnog sadržaja koji čitatelju pruža neku vrijednost. Ciljevi pisanja sadržaja su educirati, informirati i zabaviti publiku. To zahtijeva dubinsko istraživanje i razumijevanje ciljane publike. Uvijek je važno znati tko je vaša publika. S druge strane, Copywriting je strateški pristup izradi uvjerljivih poruka koje potiču čitatelja na akciju. Njegova je svrha učinkovito prodati ili promovirati proizvod ili uslugu.

 

Važnost učinkovite komunikacije u pisanom obliku

 

Kako biste bili uvjerljivi u bilo kojem obliku pisanja potrebna vam je dobra priprema. Koji je najbolji način pripreme? Čitanje. Brojni su benefiti čitanja, a za pisanje će vam biti neprocjenjivi. Odvojite si svaki dan 30-tak minuta i uskoro ćete dobiti onaj žar. Žar kojim ćete svoje ideje i misli pretvoriti u dobar članak. Odvojite si vrijeme za pisanje i krenite.

Krenite u svijet slova, gdje kreće čarolija pretvaranja misli u rečenice.

Pišite sve što vam u tom trenutku bude u mislima, a vezano je za zadatak koji trebate odraditi. Bit će dana kada će vaša kreativnost biti na vrhuncu, a i onih trenutaka kada jednostavno možda neće ići kako ste planirali. Poznato je da i umjetnici stvaraju svoja djela u trenutku najveće inspiracije. Pa pronađite taj trenutak. Samo nastavite. Pišite po papirićima, pišite na računalu. Uopće nije bitno, samo pišite. I Albert Einstein je uvijek isticao koliko je ideja važna. Uskoro ćete vidjeti i rezultat, ali don’t give up.

Ako vas više zanima Copywriting preporuka je da malo proučite newslettere koje imate u svom pretincu e-mail pošte. Koji vas to subject line privlači? Kako su pisani? Proučite kako koriste prodajni lijevak kako bi vas doveli do klika i na taj call to action.

Moć riječi i utjecajno pisanje

Riječi su toliko moćne u iskazivanju emocija, oblikovanju percepcije i prenošenju poruke. Osoba koja piše razumije značaj odabira pravih riječi i konstruiranja uvjerljivih rečenica. Utjecajno pisanje plijeni pažnju čitatelja, angažira ih i ostavlja trajan dojam. Stvorite svoj stil pisanja. Privucite vaše čitatelje. Personalizirani sadržaj je ključić kojim otvarate svoja vrata.

 

Što radi Content writer?

Content writer piše duže tekstove za web stranice, članke za blogove, brošure, e-knjige..

Što radi Copywriter?

Prodajne e-mailove, PPC kampanje, tekstove uz objave na društvenim mrežama, landing page za reklamne kampanje…

Što radimo mi?

Mi pišemo sve.

Razumijevanje ciljne publike i prilagođavanje vašeg pisanja

Učinkovito komuniciranje pisanjem postiže se poznavanjem ciljane publike. Prepoznavanje njihovih demografskih podataka, interesa, želja i potreba pomoći će vam u kreiranju sadržaja koji će ih privući. Razumijevanjem njihovih preferencija i potreba pisci mogu stvoriti zanimljiv i povezan sadržaj koji uspostavlja istinsku vezu s publikom. Povežite se sa svojom publikom. Nastojte ne pisati ono što želite prenijeti, nego pišite samo na temelju jednog pitanja. Što vaša publika želi čuti? Vi pišete za njih, a ne čitaju oni za vas.

Ako ste onog uvjerenja neka svatko radi svoj posao, onda nas slobodno kontaktirajte. Mi obožavamo pisati, posebno za vaše proizvode i usluge.