Edukacije

Područje marketinga, komunikacija, managementa i prodaje naša je svakodnevica. Naši predavači su stručnjaci u svom području i rado će vam prenijeti neke spoznaje. Za tvrtke koje provode društveno odgovorno poslovanje, znaju da sve počinje  sa uspješnim timom i ulažu u edukaciju svojih zaposlenika.
I CORNER je pripremio posebno zanimljive radionice i edukacije. Motivirani zaposlenik uspjeh je svake tvrtke. 

Osnove digitalnog marketinga

Ova radionica obuhvaća koncepte kao što su SEO (optimizacija za pretragu), PPC (plaćeno oglašavanje), društveni mediji, email marketing i analitiku. Polaznici će naučiti kako izabrati prave kanale za svoje poslovanje i kako ih efikasno koristiti.

Izrada marketing strategije

 Polaznici će naučiti kako istražiti tržište, postaviti SMART ciljeve (specifični, mjerljivi, dostižni, relevantni i vremenski definirani), identificirati ciljnu publiku i izabrati odgovarajuće taktike za postizanje tih ciljeva. Praktični dio radionice može uključivati izradu stvarne marketinške strategije.

Sadržajni marketing

Ova radionica fokusira se na kreiranje visokokvalitetnog sadržaja, kao što su blogovi, infografike, video materijali i e-knjige. Polaznici će naučiti kako optimizirati sadržaj za pretragu, razviti plan distribucije i mjeriti uspjeh kampanja.

E-mail marketing i automatizacija

Radionica o e-mail marketingu obuhvaća izradu efikasnih e-mail kampanja, segmentaciju liste korisnika za personalizaciju i primjenu automatizacije za slanje pravog sadržaja u pravo vrijeme.

Brendiranje i pozicioniranje

Polaznici će  upoznati kako izgraditi snažan brend, definirati jedinstvenu vrijednost i pravilno pozicionirati svoj proizvod ili uslugu na tržištu.

Kreativnost u marketingu

Radionica može uključivati kreativne vježbe za razvijanje originalnih marketinških kampanja i ideja koje će se istaknuti u gužvi konkurencije.

Marketing za nove poduzetnike

 Polaznici mogu naučiti kako razviti marketinšku strategiju sa ograničenim budžetom, kako privući rane korisnike i kako se izdvojiti u konkurenciji.

Svaka od ovih tema može se prilagoditi ciljnoj grupi i nivou znanja polaznika. Radionice  iz ovih područja mogu biti korisne za profesionalni razvoj u marketingu.